Syka7 ikili tarama testinde kan alınır sonuca gönderilir ense kalınlığı vs.ultrasonda gözükür ve doktor tahmin yürütür cinsiyet konusunda. Sayısal verilere göre degıl yani. Sırf cinsiyet için ikili teste o kadar para vermeye gerek yok . Ama genel olarak bebegin geni konusunda kalıtımsal rahatsızlığı var mı yok mu diye ikili taramaya gir derim. Ben girdim doktor erkeğe benziyor dedi. Üstüne alttan muayene olunca bebegim kendini gösterdi. 11+6 ydım :) pozisyona göre de fark ediyor tabi. Benim pozisyondan dolayı ikili testin ultrasonunda 3 defa gittim öyle ense kalınlığını ölçtüler