Momof2child benim doktorum alttan bakmayangerek yok bence dedi direk bende kesinlikle dedim kan sulan dırıcı İgne yazdı birde progrstan igne Yazdı 15 gun sonra gel dedi gittim bebegi gördüm ama kalp atısını fısıltı seklınde 2,3 sanıye dinletti bebegi tehlikeye sokmaylımm acelemiz yok sonra gel dedi 1 hafta sonra ben yine 2 hafta sonra gittim dışarıya net sekılde kalp atsını verdi ve 8 hafta bilmem kaç günlük dedi 😊