Busraoz bizde 38+6 dün kontrolümde bebegmin kilosu iyi dende dazla dedi dr.um ama dogum günğmede daha 8 gün var, o yüzden 1 hafta içinde gelmezse kendisi yatışını yapsnlar dogur demişdi bebek daha fazla kilo almaması için, bekliyoruz belki kendiliginden gelir😀 2.inci gebeligim