Blackkcat Mahbuss ben ikisinde de görüyorum 🤷🏻♀️Yani ince ip gibi,idrarın buharlaşma çizgiside olabilir,Allah inşallah nasip etmiştir🤲🏻💜
Mahbuss Blackkcat Evet öyle yayılırken daha belliydi ama o zaman çekmedim test çok yavaş yayılıyordu miratech adı ilk t cizgisi böyle içi boş olarak belirdi belkide bozuktur
Mahbuss MerveNural Yapmiycaktim aslında ama dayanamadım daha yapmam artık adetime 3 gün kaldı çünkü. Teşekkür ederim cevabın için ❤
Mahbuss Marayy Bende olur hep göğüslerim kocaman ve acı var bel ağrısı da var. Yok yok yani 😀 ama bı tek bebiş yok nasip kısmet artık ne diyeyim
Blackkcat Mahbuss en güvendiğim test🙈ben tekrar baktım ikisinde de silik görüyorum kuzum,arkadaşlarda görememiş bende sıkıntı galiba🤷🏻♀️Biraz daha uzaktan çekip atar mısın kuzum
Mahbuss Blackkcat https://hizliresim.com/Z5654A Yakından çekiyorum biraz belli olması canım çünkü beyaz çizgi var
Mahbuss Blackkcat Sabah 7 de yapmıştım canım bir deneyeyim benim telefon güzel çekmiyor eşimin telefondan çekmiştim resmide 😀
SecilM Mahbuss beyaz çizgiyi ben de hafif gördüm. Ama tekrar test yapın isterseniz. Daha garanti olur sanki
Blackkcat Mahbuss ben bunda da görüyorum silik çizgi gibi belkide o çizgi buharlaşma çizgisidir bilemiyorum ama silik milik bişey var gözüküyo,sen bana aldırma ama ümit vermiş gibi olmıyım🙈
MerveNural Mahbuss canim o beyz cizgi her testte cok yakindan bakinca cikiyo onun pembemsi ya da kirmizi olmasi gerek test negatif malesef ama erken gebelik yap
Mahbuss Kuzeyufuk Canım ben adet oluyorum galiba 15. Günüm şimdi kahverengi leke gelmiş sabaha sökülür. Üzgünüm😔 kısmet değil daha galiba
Kuzeyufuk Mahbuss allahım cidden hayırlısını nasip etsin kuzum bugün bak kandile giriyoruz yatın bol bol dua edelim arkadaşım rabbim hayırlı zamanda hayırlı olanı versin inşallah ❤️
Mahbuss Blackkcat Kuzeyufuk bende adet oldum canlar sabah bugün 16. Gündü yarın randevum var benimde bakalım ne diyecek