Kuzeyufuk bende polikistik over hastasıydim 7 yıldan beri çocuğum olmuyor du, bitkisel tedavi için çok araştırma yaptım. Aldım kullandım hem kilo verdim hem hormonlarım adetim düzene girdi, hemde 6 aya kalmadan hamilelik haberini aldım. Yarin da Allah nasip ederse inşallah doğuma giriyorum. Rabbim sana da en kısa zamanda bu duyguyu yaşatsın inşallah