Nurcin21 Happy Mom ailesine yeni katılmama rağmen burda bir çok hikaye okudum ve bunlardan birer ders aldım şimdi bende sizlere kendi Doğum hikayemi anlatacağım umuram bu hikayede size destekten olur🥰💋... Bundan 3. Önce aşırı sırt ağrılarım ve kasılmalarım oluyordu. İlk defa anne olmama rağmen kardeşim sayesinde biraz Bilgi edindim bu arada kardeşim ebe 🙈 Doğum koçum kendisi Allah ondan razı olsun 🙏🏻 Artan şiddetli kasılmalarım olunca hemen kardeşime telefon ettim sağolsun kendisi beni hazırladı Doğum bu arada evde açılmam 1. Buçuk cmdi kardeşim kontrollerimi evde takip etti ilk Doğum olduğu için biraz uzun sürer dedi bende sabrettim elimden geldiğince ama dayanamadım annemler bana biraz uzak onlara haber verdim ve daha sonra eşimin ailesine haber verdim. Herkes bebeği dört gözle bekliyordu. Sancılarım artık daha şiddetli olmaya başlayınca hastaneye geldim ama halen açılmam 2 cmdeydi ama dayanacak gücüm kalmadı bende şiddet daha çok sırta vuruyordu.böyle olunca kendi doktorum artık beni eve göndermedi takibi hastanede yaptık çok uzun süren zamanda pilatesle çalıştım yürüyüş yaptım uyudum dinlendim normal Doğum hep düşündüm kendimi buna hazırlamıştım. Ama şansıma olmadı sabaha karşı artık yürüyecek halim kaldı kardeşim muayene etti ve 4-5cm açıklığın var dedi sen bu acılarla normal Doğum yapamazsın dedi ve epidural olmaya karar verdim. Epidural olduktan sonra artık açıklık ve suni sancıyla hiç acı çekmedim ve açıklığım 2 saate 7-8 oldu ve artık beni artık Doğuma götürdüler. Götürler götürmesine ama benim oğlum Doğum kanalına yerleşmiş ama baş kısmı dik geliyordu yan olmasını ve kendi yönünü bulması bekledik ve buda nerden bakılırsa 1.5 saati buldu. Ama oğlum dönmedi ve stres yaparak içeride kakasını yaptı bununla beraber kalp atışlarında azalmalar oldu. Doktorum hemen acil sezaryene yönlendirdi . Herşey o kadar güzel ilerledi ki taki bebeğimin başının dönmemesi olayına tek buna da şükür doktorum riske atamam dedi bu arada açılmam 8-9 cm olmuştu normal Doğuma o kadar yakındım. Bazen istediğiniz şeyler olumlu gitmiyor bu kararıda bebeğim verdi... Şimdi o kadar mutluyum ki sonuç ne olursa olsun bebeğim kollarımda ve ona kavuştum😍🤗 çok fazla ayrıntıya girmeden anlatmaya çalıştım sıkmak istemedim sizleri 🙈🙈 Allah hepinizin gönlüne göre versin dilerim sizde en kısa sürede bebeğinize kavuşursunuz Allah yar ve yardımcınız olsun 🙏🏻💕 Bu arada bebeğim biraz minnak doğdu. Kilosu 3. Kilo 🙈 hoşçakalın...
Badevehande Her ne şekilde doğarsa doğsun hepimiz anneyiz 🥰Allah ikinizede uzun ömürler versin hoşgelmiş oğluşun❤️
huysuzpanda Sağlıklı güzel bir ömrü olsun inş 🤗 herşey planlandığı gibi olmayabiliyor doktorunuz en doğru kararı vermiş.
Ilknurcyhn Nurcin21 hayırlı olsun Rabbim sağlıcakla büyümeyi nasip etsin inşallah sezeryan dogum zor oldumu peki en zorlandığınız an neydi
Nurcin21 Ilknurcyhn sezaryen zor olmadı en zorladığım an 4 cm açıklığa kadar çektiğim acı sırt ağrısı 🙈🙈