Bebebebem Sabah uyandım wc gittim pecetede nokta nokta kan vardi sonra cok az bi kan daha gordum ufacik birsey 38+2 gebeyim dun gcede sanki kasilmam vardi aimdi böyle bacaklarım şeyim falan agriyo sanki adet olacakmışım gibi belim de de var ağrı ama bir daha kan gelmedi pencerede göremedim uyanali 1bucuk saat oldu bebeği hissetmedim gece çok hareketliydi
Smkrkmz Bebebebem yalanci dogum sancilaridir ama gununde yaklasmis istersen bir doktora git bebegin uyuyodur merak etme
Bebebebem Acile gidicem ama surekli acilde oldugum icin artik utaniyorum az daha bekleyim diyorum bi 15 dk daha eşimi uyandiricam sonra gidicez
Bebebebem Doktorun söylediği düzenli bi şancı yok ama 2 sefer 100 bi sefer 80 görmüş nst yaklaşık bir buçuk saattir geçmeyen bi adet ağrım var şeyim düşecek sanki öyle kasiklarim belim ve şeyim agriyo doktor herşey yolunda dedi ama ben böyleyim ararmışım gibi bacaklarım bile agriyo ama karnimda bi kasilma yada düzenli giren bi ağrı hissetmiyorum ilk defa böyle oldum 38 +2 hastalığım ishalim de var başka bi doktora gitmiştim aklım karıştı