Ayss Kızlar ben gazide kontrol oluyorum ama dogum yapan varmı merak ettim yani mesela Allah korusun herhangi bir sorun yaşansa herhangi biryere gönderiyolarlar mı herşey için kapasitesi var mı
muzisyenanne06 Ayss ben gazi üniv hastanesine gidiyorum orda basladım ilk zaten o kadar memnunum ki zaten yoğun bakım ünitesi var baska yere sevk etme değil anında müdehale oluyor . Acil gittiğimde bile başımda 4 doktor bekliyor inanın . Doğum yapanlarla da konustum orada beklerken 2.doğuma gelen çok gebe var
HMine Ben gittim ama dr ilgisinden memnun kalmadigim icin biraktim.dogum yapan arkadaslarim memnun kalmisdi butun olanaklar var die biliyorum
HMine Ayss merih hocaya gittim ucretli bolumde.dusuk tehlikem vardi kanamam progestan vermek aklina gelmedi,gebeligin basinda yapilan hic bir tetki istemedi atladi, iletisimi sifir,en son gittigimde de sifir ilgiydi o yuzden birakdim mecburen
Ayss muzisyenanne06 anladım canım bende kafam karıştı açıkçası çok memnunum ilgiden temizlikten dikkatli olmalarından filan onu merak etmiştim şimdi içim daha çok rahatladı☺
MelikeAkyzeliker muzisyenanne06 anladım canım bende ankara Üniversitesi tip fakültesine gidiyorum nasıl bilmiyorum daha yeni gidiyorum
muzisyenanne06 MelikeAkyzeliker üniversite hastaneleri genelde iyi oluyor zaten ki ben Ankara tıpın da iyi olduğunu duymuştum