Cemreee
Merhabalar dun aksamdan belimde ve karbimda agrilar vardi ama cok uksek derecede değildi spnra yatmaya yakın geçti. Saat gece4 gibi karın ağrısı ile uyandım ara ara vurdu ama dakika tutmadım saat 5.30 gibi de bu defa karin ağrımla bel ağrısı ayni anda vurmaya başladı. Ağrı vurduğunda baya hissediyorum ağrıyı ama geçtiğinde iyi hissediyorum kendimi dakika tuttum su an 12 dk oldu hala bi ağrı oluşmadı acaba yalanci sanci mi yoksa gercek mi ya da bu bir sanci mi🤦♀️🤷♀️😂??