Gizemkara21 [url=https://hizliresim.com/1pb6AD][img]https://i.hizliresim.com/1pb6AD.jpg[/img][/url] Bu kadar ilerliyor mu bu durum?
Beyzaalya Gizemkara21 benimki diyodum daha kötü normal bence benimkiler geçmek bilmiyor ya napacaz biz catlakla😀😀
ekara Gizemkara21 iyi de karnın hiç çıkmamışken nasıl çatladın ki. Benim senin karnının 3 katı şuanda henüz bişey yok. Seninki genetik mi daha karnın bile çıkmamışken
M1044 Böyle şeyler genetik oluyor genelde yani anneden gelen bişe benim annem 5 tane Doğum yapmış karnın da bi tane çizik yok kız kardeşlerimde aynı şekilde can sıkıcı bişe ama herşey bebeklerimiz için onlar olsa da değer Anne olmak için 👼🏻♥️
Deletedmom0065 Yanlis anlamissiniz bu bunu gonderen kişiye ait degil. Internetten gormus atmiş bu kadar oluyor mu diye
Melikeb19 bu internette olan bir fotoğraf. Fotoğraftaki bayanında doğum sonrası kilo verme döneninde eti tamamen sarkmış böyle bir görüntü olmuş diye düşünüyorum soran arkadaş bizde böyle olucak mıyız bu kadar oluyor mu denek istenil sadece 🤣
Yenianneadayi2208 Gizemkara21 bir an çok üzüldüm bu durumdasınız diye. 😥 Genetik faktörler etkili yada çoğul gebelikler ama ki bol sıvı tüketin ve dışardan yap, jel, krem takviyesi yapın cildinize.
R_abia Gizemkara21 Ne yalan söyliyim Bundan bir tık iyi karnım şuan heryeri çatlak ama bukadaar derin değil. Tek umuudum beyazlaşmasını bekliyorum. Ozaman bukadards kötü durmaz herhalde napalım
birtutammutluluk Gizemkara21 Tiftiklenmiş tavuk gibi 😰 sanmıyorum bu kadar olacağını, cilt hastalığı falan vardır belki bu bayanın 😰
birtutammutluluk ems1 gözümün önüne geldi direk 😁 hayal gücü mü desek 😁 amin amin, sanmam zaten böyle olacağını altında başka bir şey vardır mutlaka.