symydgr0302 Şahsen emsey hastanesi Canan Yilmaz torun doktora gidiyorum memnunum başka var mi giden ?
2104 Ben canan dr. Gitmiyorum ama emseye gidiyorum pınar gökova benimki bende memnunum. Ablamın doğumunu canan hanım yapmıştı. Ablam baya açılmayla hastaneye yattı geldiği gibi doğurdu doğumu yaptıktan sonra ablama suni sancı takmış ablamın 2. Doğumu olduğu için direk anlamış ve çıkartmış. Gereksiz bir şekilde kesi atmış ablama çocuk çıkmış daha rahat etsin diye kesmiş öyle diyormuş ☺️