Sghslove Kızlar canım atıştırmadık isteyince yiyorum bugünde şu mcvities bitter çikolatalı tam buğday bisküvi den deneyeyim dedim ama yok bunları yemeyin diyet bisküvi yenmez vs dediler korktum. Her yediğimi bin kere düşünür oldum. Zararı olur mu ki 😏 paketli ürün yememek gerek biliyorum ama canım atıştırmalık aburcubur çok istiyor bu haftalarda. (35 haftalığım bu arada) siz Mc bitişe, Burçak filan yiyor musunuz?
defne55 Sghslove valla ben allah ne verdiyse yiyorum konserve dondurulmuş paketli yulaflı diyet sakatat herşey yani 🤣🤣🤣 15 gün var doğuma bisey olmadı bana
Sghslove defne55 hadi ya ay ben neler istedim de yiyemedim şimdi son zamanlar kendimi tutamaz oldum hep canım çikolata bisküvi dondurma filan istiyor yok çocuk şeker hastası olur yok çok kilo alır zararlı filan herkes bir şeyler diyor
defne55 Sghslove yok ya ben 9 aydir yiyorum abartmadigin sürece herşeyden tatmakla bisey olmuyor bence hastalık degil sonuçta hamilelik 🙂
Sghslove defne55 sağol canım rahatladım ☺️ Ben hiç sakatat filan yemedim asitli içecek cips vs yemedim işte çikolata bisküvi dondurma o kadar 😀 başka zaafım yok 😀
Sghslove defne55 rüyalarıma girdi ama hiç içmedim 😀 annem çok pimpirik beni emzirirken bile asitli içecek ağzına sürmemiş o yüzden beni de geriyorlar
defne55 Sghslove ne çok abartmak lazım nede biseyden mahrum kalmak lazım canım her şeyden azar azar yemek en iyisi 🙂