Fatoss994 Kizlar adet oldum üçüncü günü bugün fakat üç gündür adet olmama rağmen kasık larimda bi batma ağrı acı gibi bişey var bugünn bacağıma da vurdu çok batıyor böyle. Olan var mı nedeni ne bilen var mı yardım lütfen
Minnosizmmm Fatoss994 canım ben unuttuğum zaman adet sancısından bacağım ağrıyordu ve bide kum döküyormuşum o an iki ağrı birleşince bayıldım hatta
Fatoss994 Minnosizmmm hadi yaa çok batma var kasık da bu ay çok. Değişik korktum bende ne var acaba diye kum mu döküyorum acaba
Minnosizmmm Fatoss994 çok sancin ve kanaman varsa tabi ki doktora git ama üşütünce çok daha ağrılı geçer. Mevsimselde olabilir yani geçmiş olsun
Fatoss994 Minnosizmmm teşekkür ederim yarın sabah gidicem sancı çok var hiç olmadı böyle çünkü korkuyorum en kötü muayene olurum 🙏