Gktrkeymn Kızlar bugün doğum yaptim fakat bir damla bile sütüm gelmedi böyle olan olupta birşey yapıp faydasını goren oldu mu. Çok üzülüyorum bebeğim aç çekiyor ama süt bir damla bile gelmiyor
Sare01 Gktrkeymn Bestlak damla al kullan hemen gelmiyor deme 4-5 gün sonra gelen bile var çay kaşığı kadar gelse yeter stres yapma pozitif düşün bol bol gelir Allah’ın izniyle merak etme birde suya kimyon dök biraz içmeye çalış faydasını görürsün umarım ama Damlayı al hemen kullan
1dem Gktrkeymn zamanla gelir emzirmeye devam et. Bende doğumdan bir süre sonra öyle oldum sütüm kalmadı mama aldım sonra sütüm geldi mamada bekleye bekleye çöp oldu. Süt yapan çaylardan al pekmezi sulandır iç faydası olur inşallah
Mavilianne Gktrkeymn İlk gün benim de damla damla geldi. Gecesi hiç gelmedi, bebeğim aç uyudu. 2. Gün biraz daha geldi. Duşa girebilirsen gir çok yararı oluyor. Bebeğin emmeye başladığı zaman sık emzir sütün daha güzel gelir
Semooshh Hemşireler yönlendirmedi mi canım çaylar varmış süt yapan onları denesen faydası olur belki ama emzirmekten vazgeçme gelmese de dene gelicek tir illaki