Orucu12 bir şey yoktur Allah’ın izniyle. Benim karnıma kasıklrıma o kadar bastırmıştı ki uyansın diye acımıştı artık canım. Bastırıyordu sallıyordu sarsıyordu bebek uyanmamıştı düşün hiç etki etmediğini😂 bana bide 10 dk boyunca bastırdı ondan dolayı içiniz rahat olsun zaten bebeği bugün görmüşsünüz sıkıntı yoksa onda da gönlünüzü rahat tutun. Biraz psikolojik olarakta ağrıyor hissedebilirsiniz