Prensannesi2020 Kızlar nasıl gidiyor hamileliğiniz? Detaylı ultrason ve tetanoz aşısı yaptırdınız mı?
Gozdeakan Prensannesi2020 yani bu sıralar iyi gidiyor.Detaylı ultrasonu salı günü yaptırdım.Cuma günüde 2. doz tetenoz aşım var.21+5 oldum bugün
11bsb Prensannesi2020 ben gecen sene asi olmustum is yerinde o yüzden gerek görmedi doktorum. Detaylı cumartesi günü kısmetse.
Zeyk 21de asi oldum. 22deyiz 2gun önce detaylı yaptırdım Şu ana kadar toplam 6 kilo aldım. Bazen kasıklarım da ağrı oluyor çok yorunca kendimi de belim ağrıyor. Bulantılarım 19.haftamda bitti 🙏 Ve oğluma dün Yalın ismini koymaya karar verdik 💙🤗 bizde durumlar böyle
Dkktlbsra Prensannesi2020 deraylı ultrasona girmedim tetenıoz oldum sakın aşı sonra duş falan almayın ben aldım aşı yerim çok acıdı