Sedanurbet 37+2 haftalık hamileyim bugün 3 defa felan çit çit diye karnımdan ses geldi sizlerede oldumu hiç
hohomoromu Sedanurbet benim ilk gebeliğimde çok oluyordu hareketleeını hissetmeye basladıgımdan beri çıt sesini duyuyordm doktor bebegn eklemlernde. Gelıyor olablr ilk defa senden duyuyrm demişti 😊
Gulcagsahra Sedanurbet eklemlerinden geliyor merak etme sağlıklı bir bebişin var annesi gelişimi için gelicek o sesler 😇
Hamileanneler_25 Mahbeker bebeğin eklemlerinden gelen ses bebek gerindiginde falan eklemlernden gelir o ses korkulack bisey değil 😊
nilly Ben okumuştum biyerlerde. Çıt çıt sesinin mantıklı bi izahı vardı ama unutmuşum şuan. Oluyomuş hamilelikte normalmiş.