BhrBrfn Ne olcak ne yapcam korkusuyla uyuyamamak .Rabbım nerde varsa saglıkla kavustursun herkesı ınsallah 💕
Bol BhrBrfn korkma rabbim bi şekilde güç verir inş hepimize bende çok korkuyorum ama Allah hep yanımızda güven duanı et ve gönlünü ferah tut 🙏
Likya Sende bendensin. Benim daha 4 ayim var ben şimdiden uyuyamiyorum bazen.... Ama sonra ne hatırlıyorum. Benden çok büyük bir kuzenim vardı.ilk doğumuna giderken kalbim duracak gibi oldi çok titremiştim dediğini hatırlıyorum.. o devlet hastanesinde 17 yıl önce doğumunu yapmıştı. O zaman bu kadar bilinçli değildi kimse. Ve 17 yıl sonra bu sene 3. Bebeğini kucağına aldı.. yarın akşam bu saatler herşey çoktan bitmiş olacak ve bebeğine doyduktan sonra doğum hikayeni yazmayi düşünmeye bile başlayacaksın 😊