Semanuryvz mrb öcelikle geçmiş olsun. Benim de hamilelikten önce saç diplerimdee vardı egzama,kaşıntıdan kanadığını bilirim ama enteresan bir şekilde hamile kaldığım andan itibaren yok oldu şükürler olsun. Ama size bi tavsiyem olacak hakiki zeytinyağı ya da çörekotu yağı kullanın her banyodan önce elinizle ya da bir pamuk ile egzamalı yere uygulayın .Kesinlikle çok iyi geliyor ve yumuşatıyor.