Duuyguum Fatmaglfth Kahramanmaraş tan bende ✋ aralığın ilk haftası benimde doğumum öyle görünüyor kısmetse çatı ağrım var çok yarın da kontrolüm var bakalım nler olacak senin nasıl canm
Fatmaglfth Duuyguum herşeyin hayırlısı olsun inşallh canm benim sadece bel ağrım var şiddetli hemde aralığın 20 sinde sezeryan olacak canm ...
Duuyguum Fatmaglfth benim de o bel ağrısı 30 dan beri var özellikle yataktan kalkarken kısa süreli felç geçiriyorum az kaldı allah yardımcımız olsun canm
NurdanHakan Fatmaglfth 16 aralik bana da doktorum un verdiği doğum tarihi bir aksi lik olmazsa sizede hayirli dogumlar
Foto03 Fatmaglfth bel,sırt ve bacak ağrısı, grip, böbrek büyümesi,nefes darlığı, acıtan tekmeler ile bugün 33+3 günlük olduk 🥰 beklenen doğum tarihi 23 aralık ama bana 37 38 de doğacak gibi geliyor. Sabah kontrolumuz var bakalım 🥰
Gnca31 Foto03 bende 33+2 ayni şikayetlerin hepsi bendede var bobrekteki buyume cok korkutuyor beni bugun kontrolüm var bakalim banada gun verecekmi 24 aralik ama sezeryan olacagim icin o zamani beklemez diye tahmin ediyorum
Sevalersin 35 haftalık olduk an itibariyle ama hiç bir şekilde uyku yok..😥 Ağrı sızı kısmından bahsetmiyorum bile, en çok zorlandığım dönemlerden geçiyorum, bir an önce zaman geçsin istiyorum artık.
GamzeTopcu Fatmaglfth bizde 35 haftalık olduk🐣 heyecan , korku, bel sırt kalça ağrısı,yatakta zor dönme , zor uyku pozisyonu alma, sık sık tuvalete gitmekten dışarı çıkmaya korkma, gibi gibi şikayetler😊 onun dışında kavuşmak için günleri sayıyorum 🐣🤲🎈
Duuyguum Sevalersin anladım canm benim geçmiyor bir türlü normal mi diye düşünmeye başladım ama bilemedim
Ozlemsel84 28 Aralık normal doğumum ama zorunlu sezeryan olucam 2.kez 21 Aralık gün verdi doktorum tabiki bir aksilik olmazsa bu gün bir miğde yanması var ve benim oğlumun aşşağıda olup beni ayakta çok durmama izin vermemesi ve benim sıcaktan bunalıyor olmam dışında bi sorun yok 🙃🙃
Leyla9292 Ozlemsel84 benimde son adet tarihm 23 mart şuan 32+5 im sezeryan olacam devlete ki doktor 20 aralık olabilir dedi henüz özelde ki doktorla konuşmadım gün için sizinde aynı mı günler?
Pkacuuu Fatmaglfth biz iyiyiz çok şükür ama benim bebeğim 32 haftalığız çok hareketli bazen derimi delip çıkacak gibi hissediyorum o kadar canımı yakıyor dönüyor mu acaba yada kuvvetli bir bebek mi anlamadım Aşağıya da çok baskı yapıyor 🤦🏻♀️
Deletedmom0065 Leyla9292 genel mi olucaksiniz spinal mi acaba onceki ikisini nasil yaptiniz canm ne tavsoye edersin genel mi spinal mi
Leyla9292 Deletedmom0065 canım bu kişiden kişiye kesinlkle değişiyor yada doktordan doktora mı diyim hiç bilmiyorum..Ben ilk sezeryan i genel oldum özelde oldum bikac güne toparlandım.ikinci sezeryan i ise devlete spinal oldum öldüm resmen acil de sabahladım on gün bel baş boyun ağrısı çok feciydi ama yanımda spinal olan başka bi bayan hemen ayaklandı yani kişiden kişiye değişiyor bence.şimdi tekrar özelde ve kesinlikle genel olmayı düşünüyorum.
Melisayenerli Fatmaglfth sukur 33+4 iyi gecıyor sadece bebegimizin halen odası ve beşigi yok onlara çok canımı skıyorum onlarda olsa tamamdr 😊