Tuba1234_4 narkozsuz bu işlem yapılmaz imkansız yani . Rahimin içine nerdeyse 40 cm çubuk şeklinde kameralı bir cihaz sokulup temizleme işlemi yapılıyor . Bende polip vardı bu ameliyatı olacaktım , kendimi o an hazır hissetmedim ve ben bir kaç ay sonra olucam dedim dr uma , tatile vs gittim geldim 3 ay sonra polip kendi kendine kaybolmuş ve olmaktan son dk kurtulduğum için bu işlem hakkında bilgi sahibiyim . Ama ameliyatı çok basit zaten korkmana gerek yok