Akademisyenanne denizadaalpp normal pijama aldim lcw’den. Sabahligi fotograf cekimi icin alacagim. Cok para vermek istemiyorum. İndirimlere bakiyorum
Nurr denizadaalpp ilk doğumum da normal lohusa takımı almıştım pijamalı zor gibi oldu sanki tuvalete oturup kalkarken yani ben zorlandım çok fazla su içtiğim için sürekli lavabo ya gittim illa birinin yardım etmesi gerekti bu doğumum da elbise tarzı geceliklerden Alicam inşallah önden düğmeli oluyor
filiz08 denizadaalpp gecekik kullanımı sezeryanda zor oluyo bence.ilk zaten hasta bezi ya da depent sonra ped kullanıldığı için en iyisi pijama
Mucizemizgeliyor denizadaalpp ben henüz doğum yapmadım ama görümcem doğum yaptığında hemşireler gecelik istediler alt üst zor oluyo diye niye gecelik getirmediniz demislerdi
Deletedmom0041 denizadaalpp 2 kez sezeryan oldum ikisinde de pijama takımı kullandım. Gecelik gereksiz bence
espalp denizadaalpp hastane için de eve ilk gelindiğinde de kesinlikle gecelik bence. Ben hep gecelik giydim 20 güne kadar falan
Deletedmom2224 denizadaalpp ben normal pijama giydim gayet de rahat oldu bence elbise briaz daha zor malum hastane ortamı yatarken hep açılıyordur diye düşünüyorum
Deletedmom0041 Akademisyenanne Ben bu modelin yazlık olanını aldım çok rahat çok kullanışlı. 3 ay önce doğum yaptım hala giyiyorum. Bel lastiği çok yumuşak hiç rahatsız etmiyor
EmineTavan denizadaalpp walla bana da öyle dediler de hiçbir şekilde rahat edemedim gecelikle. pijama takımı en iyisi zaten lohusa takımlarında bel ayarı yapıldığı için cok sıkmıyorsun dikiş yerlerine de gelmiyor zaten oh mis yat kalk Bi yerlerin görünmüyor, 😁
Akademisyenanne Deletedmom0041 evet ben de small aldim. Suan karnim epey buyuk olmasina ragmen S beden oldu üstüme. %100 pamukmus. Cok guzel kumasi.
Deda denizadaalpp pijamayla çok daha rahat edersin gecelik rahat değil oğlumda almıştım aldığım gibi duruyo giyemedim 🤭😊
nilly denizadaalpp şart değil tabi de çok rahat oluyo. Sezaryeni bilmem gerçi ama normal doğumda alttan dikiş vardı bende ve tuvalete girmesi çıkması zor oluyo. Pijama olsa indirip kaldıramazdım yerlere değerdi hep.