mermeral Arkadaşlar merhaba, 21 haftalık gebeyim. İlk gebeliğim. Ama henüz bebeğimi hissetmiyorum. Çok telaşlandım, doktor olabilir diyor ama içim hiç rahat değil. Sizler ne zaman hissettiniz ? Lütfen yardım🙏
canimoglum53 mermeral cok normal canim herkeste farkli ben 22den sonra net bir sekilde hissetmistim :)
BeybininAnasi Olabilir, gayet normaldir. Doktorum bana 22-23te hissedersin dedi benim de ilk gebeliğim. Bir de biraz göbekliyseniz daha da zor oluyor hissetmesi
mermeral canimoglum53 teşekkür ederim içimi rahatlattınız. Hiçbir şey hissetmiyorum diye uyku girmiyor gözüme