bsr2 hamileligimin ilk haftalari gidiyordum. Bana ticarethane gibi geldi. Hep moralim bozuk ayrildim AMA arkadadsim orda dogum yapti. Ebelerden ve hastaneden asiri memnundu. Doktora isinabilirsen, parasida uygun gelirse gidebilirsin. Cok dogum oluyor bu hastanede.