Susammtanesii https://i.imgyukle.com/2019/11/07/EZ901H.png Merhaba kızlar 14. Haftadayım cinsiyet tahminlerinde bulunur musunuz 😊
Susammtanesii Musel hayır canım ya o kadar ısrar ettim ki söylemedi tahminde bile bulunmadı çok merak ediyorum 😔
Cansuu54 https://imgyukle.com/i/EZwCNj Kızlar bende tahmin istiyorum. Dün 13+5 ilken Bi doktor erkeğe bi doktor kıza benziyo dedi 🙄
Musel Susammtanesii bende gidicem 16 kasımda 12. Haftamda söylemesini en azından tahminde bulunmasını söylicem
Cansuu54 Musel ben ilk günden beri erkek hissediyorum çevremdeki herkes hep erkek dedi dün ultrason kağıdını gören herkes yine erkek dedi ama doktorlardan biri kıza benziyo diyip diğeri de kesin bişey söyleyemeyince şaştık kaldık😂 zamanda geçmiyo şimdi 3-4 hafta nasıl beklicem bilemiyorummm😂🙄
Musel Cansuu54 devlet hastanesindeki bütün doktorlara ayrı ayrı sıra alın 😂😂😂 hepsine gözükün nasılsa bedava 😂😂😂
Musel Susammtanesii bidahaki gitmende de söylemezse cinsiyet ayrımı yapamıcak kadar bilmiyosan olma doktor de 😂
Cansuu54 Musel kız yok ne devleti özele gittim ordan çıktık net bişey duyamadık diye apar topar başka bir doktorun özel muayenesine gittik toplam 400 TL para bayıldık yine öğrenemedik 😂
Musel Cansuu54 tamam işte bende özele gidiyorum ama tahmin edemezse devlete gidicem hemen öğrenmek için 😂😂😂 snra yine kendi doktoruma giderim 1 ay snra 😂 400 verene kadar 1 ay daha beklerdin 😂
Cansuu54 Musel bizim buradaki devlettekiler söylemiyo canım maalesef, şaka gibi ama çevremden duyduklarıma göre artık 6-7 ay olunca anca söylüyolarmış o zamana kadar da illa ki dayanamayıp özele gidip öğreniliyo zaten😁
Susammtanesii Musel biraz erken ama bazı doktorlar bebeğin kemik yapısından cinsiyetini anlıyorlarmış oda bana denk gelmedi sana denk gelir inşallah canım 😊