Cigdem07 Oğlumla 37. Haftamıza geldik 😊 Haftaya perşembe dogum olacak 🙏🏻💙 O kadar çok istiyorum ki doğmasını artık ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum çok yoruluyorum sizlerde durumlar nasıl ? 😊🙈
Yesimeliz Cigdem07 bende 37+4 um dogum tarihini bugun aldik 14 kasim. Hic uyuyamiyorum 🤷 simdi iyice stres ve heyecan eklendi
Ozgee_ Cigdem07 bizde 37+1 19 kasimda dogum tarihimiz insallah :) bebisimiz 4 kilo. Sszeryan olucak. Mide yanmam ve uyuyamamam en buyuk skintim
Yyesimm89 38+6 olduk bizde son haftalar cidden zormuş bebek döndü ama benim çatı normale uygun değilmiş cuma sezeryan var ve korkular hat safhada
Cigdem07 Yyesimm89 Evet zor vallahi bende sabrediyorum hergün 😀 benimde sezeryan kendim istedim normalden çok korktuğum için
Yyesimm89 Cigdem07 banada nor al daha cazip geliyordu hep sezeryandan korktum belden uyuşma nasıl olacak hissetöezsem panik yapar mıyım diye ama r cesaret epidural istedim Allah sonunu sağlıklı güzel eyler inşallah
Cigdem07 Yyesimm89 Belden uyuşmalı epidural işte ben öyle istiyorum bebeği görmek istiyorum hiç korkmuyorum 😊🙏🏻💙
gzllrun 37+2 olduk an itibariyle bizde artık sığamıyorum hiçbiryere mide yanmalarım yeniden hortladı aşşa inmedi karnım 🙄 cuma kontrole gidiyorum umarım çatı muayenesi olup belli olur herşey 🙈 kilosuda 36+3de 2800 dü 3 filan olmuştur demi kızlar 🙄 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Cigdem07 gzllrun Amin hepimiz sağlıkla alalım insallah 🙏🏻 Az kaldı bizim kavuşmamıza rabbim isteyen herkese versin 😊 kilosu iyi zayıf değil bende yarın gidicem bakalım kaç kilo almış 😃
gzllrun Cigdem07 inşallah canım sağlıklı sağ sağlim kucağımıza alalımda 🙏🏻 Bu aralar birde ağlama modundayım erken lohusa mı bu 😂
Mutlulu gzllrun 38 olduk bizde bende ağlama sinir hepsi birden herkesin yaptığı batıyo hiç sormayın 🙈🙈
Kizilicee Bizde 37+1 oldukkkkk 18 kasım sezeryan günümüz inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız ❤ Mide yanları ve bebişin cok hareketlenmesi ve geceleri hiç uyuyamama sıkıntısı varr nasıl gecicek 11 güün
Semooshh 37+0 oldum normali beklicez bakalım 28kasım görünüyor doğum doktor ilkler geç gelir 41ide bulabilir dedi 😊