Kezbanasli Selm ben 3 aylık hamileyim 10 hafta 5 günlüğüm. Karnim da hafif kıpırdamalar oluyor nedenini bilen var mi arkadaşlar. Ama bazen çok sıklıkla oluyor neden ? Acaba
Esesennn Kezbanasli gaz o canım bebek değil bağırsaklarlk aylarda çok hareketli olur. Bebeği 20.haftalara doğru ancak hissedersin😊 hepimiz yaşadık ilk aylarda bağırsak hareketlerini hatta gazmana döndük😅
Mugge_1 Kezbanasli bağırsağındaki gaz hareketi olabilir, bebek hareketlerini hissedebilmen için minimum 18 haftalık olman lazım.
Kader12 Kezbanasli canım bağırsak hareketlerin onlar gazdan dolayı oluyor genelde. Bebeğin hareketlerini ilk gebeliğin olduğu için 20 hafta da hissedersin sevgiler
Esesennn Kezbanasli o bebeğin bacak açıp açmamasıyla alakalı aslında ama 4.ayda yani 16-17. Haftalarda görünüyor genelde. Ama bebeklerin bazıları taa son aylara kadar Saklıyor