Ftm_yns Gamzezz canim bende 40+4 olucam birazdan sizinti seklinde su geldi bebekte asiri hareketli acba dogumum mu basliycak bende tedirgin oldum.ya kasilma nasil oluyo sende bide alta baski gibimi
Esraygtf Gamzezz dakika tutun düzenli şekilde girip cıkıyorsa gidin. 10-15 dk da bir e düşünce gelin diyor doktorlar
Bilgeeferhat Gamzezz illa nişan ya da su gelmesiyle Doğum başlıcak anlamına gelmiyor benim suyumu hastanede ebeler patlattı kasılmaları takip edin düzenliyse beklemeden bir gidin en azından içiniz rahat etsin
Cemreee Gamzezz ben de 39+5 olcam birazdan belimden karnima dogru agri var ama sanci mi bilmiyorum o yuzden dakika da tutamiyorum anlayamdmgm icin