burcuisik12 ya bilemiyorum ki sonradan değişmesinden çok korkuyorum ben zaten en başından beri kız hissediyorum eşim olsun aile dost olsun hep kız dedik çin takvimi kız gösterdi karbonat testi yaptım kız gösterdi kendimi kıza çok alıştırmıştım ikili tarama testini yaptırmaya gittiğimde kandan önce bi bakalım bebeğe dediler cihazlar eskiydi yanındaki stajere anlata anlata baktığı için bebeğime detaylı inceledi tam emin değilim ama büyük ihtimalle kız dedi bebeğim zaten sırt üstü yatıyordu o an ondan sonra beni usgye yolladı ordada cinsiyet için bisi demediler bakmadı kadın oturur pozisyondaydi zaten göstermemişti kendini orda önceliğimiz tabi ki sağlık ama kız istiyorduk bizde ailecek duyurmayı o kadar çok istiyorum ki artık kızım diye sevmeyi ama bi o kadar da korkuyorum tedirgin oluyorum haftaya ikili taramanın sonucunu alicam ve devamlı gittigim hastaneye gidicem acaba beklesem mi belki orda da doktor söyler cinsiyeti o zaman emin olurum