Minikyavrum0 Kızlar balcalı hastanesinde sezeryan Doğum yapan varmı veya tanıdığınız yaptı mı ? Hani hep stajyerler var ya korkuyorum açıkçası Doğum için de özel de para verecek bütçemiz yok en iyi devlet hastanesi de Adana’da balcalı çok iyi doktorlar var diye duydum