21+1 günlük hamileyim.2 gün önce vajinal kanamam oldu.hemen doktorumla görüştüm ve hastaneye gittim.ultrasondan bebeğe bakti bebek gayet iyiydi hareket ediyodu.rahim ağzı kapali dedi.vajinal muayne yaptı ve rahim ağzında yumuşama var dedi.erken doğum belirtisidir dedi.1 gece hastanede kaldık sıvı tedavisiyle kanamam kesildi ama şu anda çok korkuyorum erken doğum olur mu diye.yardımcı olabilir misiniz ?