nazel123 Kızlar ben en ufak birşey de çok geriliyorum sinirleniyorum sonra sinirimi ağlayarak çıkarıyorum bu aralar hamileliklemi alakalı niye bilmiyorum yasayan varmı 38+2deyim
Suna_Aysal nazel123 aynen bende 38. haftamdayim . Cok duYgusallik moral bozuklugu endiSe hersey mevcut
Ecrinimm nazel123 ben ben. Ben 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Birtane kızım var 4yaşında herşeyi soru n yemesi içmesi giymesi yıkanması herseye aglıyo ve ben 36haftalkk çıldırmak üzereyim hemde hala kusuyorum kendimi. Bazen çok çaresiz hissedıyorum
nazel123 Suna_Aysal aynen öyle bazen tek kalıyorum artık icim o kadar dolmuş oluyor ki çocuk gibi ağlıyorum flan
Suna_Aysal nazel123 bende tekim aksam geliyor esim . Durup durup bi an moral cöküsü yasiyorum sanki o an cok kötü bisi olmus gibi bir his olusuyor .