As1iokay Kızlarrrrrrrrrr merhaba 35. Haftasında bir anne adayıyım ilk gebeliğim çok heycanlı bir bekleyiş içerisindeyim 👼🏻🙏🧿 çok sorunlu ve ne yaparsam yapayım düzelmeyen bir cildim vardı dermapenler yuz soydurmalar aklınıza ne geliyosa yaptım malesef düzeltemedim doktorlara kan vermekten bi hal oldum acaba ıcerden mi geliyor diye yok tu bsey Sonra nette gezerken sudocream diye bir pişik kremi gördüm cok ta memnun kalmış insanların yorumlarını okudum hamşleligimin 2. Ayında başladım kullanmaya suan bebek poposu gbi bir cildim var zaten en iyi pişik kremiymiş bir bebiş popişine bir yuzunuz uygulayın derim 🤗 sivilce nedir unuttum leke bile kalmadı belki benm gbi psikolojisi bozulan anneler vardır sivilce yuzunden herkese yarar mı bilmem ama deneyebilirsiniz yararını görmeniz dilegiyle birde dualarınızda bi kerede beni geçirin istedim 🙏❤️🥰
Minee34 EczNede pahalı 51 küsür sanırım bugün trendyolda dolaşırken 35₺idi indirime girmiş bi bakın isterseniz
As1iokay Yigitinannesi55 yok her akşam cildimi temizleyip kullanıyorum doktorumda bi sıkıntı olmaz dedi