Genc_anne_adayi
37deyim 35de inmişti. Klozete otururken bı anda sanki yap-boz parçası yerine otururmuşcasina oturduğunu hissettim başının. Anlık acıyla ayağa firladm. Şimdi de yürürken özellikle sancm olduğunda rahim üstünde hissediyorum başını. Çokta kilo almadm ondan da olabilir