Meryemaaa 37haftalik hamileyim haftaya sezryen ilucam dolgum düştü galiba dişim iki gündür çok kötü ağrıyor tuzlu su sirkeli su herşeyi denedim geçmedi dayanamadım Parol ictim bir sıkıntı olur mu acaba doktoruma da ulaşamadım sofmadam içtim 😔
kartanesi26 Meryemaaa birsey olmaz paroldan canim ben sarımsak koymuştum inan aninda kesti iki kestim arasina tuz koydum disimin uzerine geçirdim 2 3 yattim hatta o sarimsakla degistr tabi arada geçiriyor aninda dene
kartanesi26 Meryemaaa evet can tam kesme arasini aç tuz koy dişine koy hafif dişinle bastir dursun cabucak gecer insallah
As1iokay Bende 35 haftalıgım bndede basladı sade soda kesti ama bna iyi geldi zaten doktorumda kemik ve diş için günde 2 şile tuket demişti dene belki sanada iyi gelir