Nurcan1710 Merhaba 8 haftalık gebeyim karnım çok ağrıyor halsizlik uyku bulantı birden çok bastırdı ve bugün serum yedim sizlerde durum ne benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Elfsmskkkk Kasık ağrısı çekiyorum hastaneye gittim düşük ağrısı dedi ama eve gönderdi bende de uyku hali var karnım ağrıyor belim ağrıyor 😔
Semiha89 Bende 7+2 oldum bugun şuanlık iyiyim bakalım arada biraz bulantım oluyor ama kusmuyorum. Geciyor geri...