Mucizebebegim3 canım seni hatırlıyorum aramızda 5 gün var, hep konuşuyorduk sende beni hatırlarsın. Benim 2 kez kanamam olmuştu kıpkırmızı ama bebek hala benimle ve çok iyi dün kontrolüm vardı. Hiç korkma. Benim doktorum bana kan görmediğin sürece endişelenme demişti. Ki kan görsen bile hemen yıkılma bebek büyük artık hemen minik bir kanla düşmez çok ağrın ve çok kanaman olur dedi. Senin de öyle hiç korkma. Kendini yormuşsundur güzel güzel dinlen. Birde bu haftalarda bel kasık ağrısı oluyormuş rahim büyüyor çünkü