ant2602 Ileyda_12 benimde vardı canım. Rabbim nasibini vermişse doğacaktır. Ben ilaç iğne kullanmadım. Tahlil yaptırmadım araştırmadım. Çok şükür sıkıntı çıkmadı inşallah böylede sıkıntısız biter