Selvaelyenn
33 haftalığım karnım gün içindee çok sık sertleşiyorrr sonra geçiyor. Bebek biryere toplanıyor. Çok hareketlii kıpırdak. Vajinaya baskı yapıyor günde 3-4 kere. Ama sancı ağrı falan yok karnımdaa sadece çok sertleşiyorr. Bebek hareket ederkende sert oluyor. Belim ve sırtım çok ağrıyor gece uyuyamıyorum o derece. Birde afedersiniz ishal durumu var. Doktoruma 15 gün sonra gidicem. Daha önce nstye bağlanmadım. Sizcee erken mi gitmeliyim yoksa bunlar normal mi kızlar. Yardımcı olursanız sevinirim uzun oldu hakkınızı helal edin🙏🏻
Melihatuna
Ben de 32 haftalığım sertleşme ben de de çok sık oluyo doktorum normal demişti ama ishal doğum belirtisi canım onun için erken gidebilirsin ilk oğlumu ishalden sonra doğurdum ordan biliyorum. Doğum belirtisi olmasa bile çok şiddetliyse gene tehlikeli çünkü vücutta su kaybı yapıyo ishal
Swminc
Ben de 31 +4 gunluk hamileyim sertlesme kasilma vs yok ama bel agrisi inanilmaz siddetli sag tarafim ozellikle sanki bicak saplanmis gibi sizliyor bel ve kalca kemiklerime vuruyor ne yapicam bilemiyorum 🥺