@Nurvec Büyüdükçe dertleri de büyüyor derlerdi inanmazdım 🤷🏻♀️ Ben ilk 15 de pıt pıt hissettim ama 18 de netleşti şimdi daha net. 20 +3 deyiz.Fakat bi gün çok hareketli bi gün değil bugün artık ağlıcaktım neden hareket etmiyor diye süt içiyorum, çikolata yiyorum neler neler yapıyorum ama bi türlü oynamadı. Akşam meyve yedim bi kaç defa vurdu ama acıttı da baya artık. Ama ben çok zayıfım ondan kaynaklanabilir. Keşke hep acıtsada oynasa