Ebruozcann Merhaba bayanlar.. 5 haftalık hamileyim bugün ultrasonda kese gözükmedi cuma günü alttan muayene edicem dedi doktor sizce acıyor mu ve zararlı mı? Yardımcı olursanız sevinirim 🤰🤲
Minik_fasulyem1 Ebruozcann canım 7 haftalıktım ben gazım vardı kalp atışını duyamadık ve vajinal yoldan baktı bir alet var onunla bakıyor hiç acımıyor hissetmiyorsun bile ☺️👍🏻
Glpri_akgn_kse Ebruozcann ben 4 haftalıktım vajinal ultrason yapıldı bence bir sıkıntı olmuyor şuan çocuğum da bende sağlıklıyım bir zararı olduğunu düşünmüyorum
Sevalersin 5 hafta için çok çok erken bence ama kese gözükmediği için yapıyorsa bilmiyorum ilk kez duydum belki o yüzdendir, abartılacak bir acısı yok kasmadığın sürece bişey hissetmezsin kuzum. ☺️
Cge_14 Ebruozcann 5. Haftamda benimde bebegi göremedi doktor bos mu degil mi diye vajinal ultrasonla bakti hic kasma kendini sakin olursan hemen geçiyor
Guguk Ebruozcann acımıyor ıspatlabmış zararı yok. Aksine gebeliğin tam tespiti yeri vs için başlarda en iyisi vajinal ultrason
Mercimek_geliyor Canım bende çok korkuyodum alttan bakıcak diye, ilk kez kalp atışını alttan muayenede duyduk, sıfır acı☺️ Çok rahat ol 🌸
Emin_e Ebruozcann benim kanamam oldugunda vajinal ultrasonda bakmisti doktor, hicbir sey hissetmedim hatta kalp atisini duyunca inanilmaz rahatlamistim ve gercekten kotu durumdaydım ama ebeler ve doktorlar zaten alisik
Fidan3594 Ebruozcann hiç acımıyor canım korkma ince sayılan bi alet var sadece iki üç cm giriyordu sanırım
hemsireanaa Ebruozcann ben tüp bebekle hamile kaldım aylardır alttan muayene oluyorum acımıyo hiç korkma canım keseyi kalp atışınıda ilk alttan duyduk biz korkma
gezentianne Ebruozcann canım yaptırabilirsin tıbben hiç bir zararı yok, incecik kalem gibi bir şey 20 saniye sürmüyor
Humi Ebruozcann gayet normal bendede kanama olunca alttan muayene etmisti acisi falan olmuyor kesinlikle. Daha net gorundugu icin alttan bakmak istiyorlar
ays_ays Ebruozcann banu berber diye Bi doktor var yutubta onu izle istersen bu konuyu çok gzl anlatıyor