Bsra_95 o zaman şöyle söyliyim siz bana göre daha erken haftalardasınız o yüzden yemenize dikkat etmeye çalışın. Benim 25 26 haftalarda vücudumda ödem oluştu birden ayaklarım falan şişti ve o süreçte iyi beslenmedim. Zaten bebek o aralıkta çok çok az kilo almıştı o yüzden de biraz kilosu geriye düştü. Sabahları yumurta yiyin sabah akşam süt için muz yiyin ceviz badem tüketin. Ben 27-29 arası baya dikkat ettim haftalık kilo alımı düzeldi ama tabi o iki haftanın açıklığını kapatamadı