[silindi] bana da olmuştu 2 aylıkken yerleşme kanaması dediler ilaç verdiler sonra 3bucuk 4 aylıkken birden bir kanamam daha oldu onda da acile gittik bilemedi doktor sonra kendi doktoruma gittim baktı iyice ve plasenta asagida dedi bunu nasıl göremezler dedi. Eğer yukarı çıkmazsa sezeryan Olacaksın dedi bakalım suan 24+3teyim o zamandan beri bisey olmadı heralde çıkıyor yukarı bebek büyüdükçe 😊belki sizde de öyle bir durum vardır ama bu söylediğim şey zamanla düzeliyormuş çok riskli birsey değilmiş