Dududogan07 36+6 ikiz bebeklerime hamileyim.perşembe kontrole gidicem henüz tarihim belli değil.artık iyice ağırlaştım.hemen yoruluyorum.ufak tefek ev işleri hala yapıyorum ama:) insan yata yata daha kötü oluyor.bu haftalara kadar sürekli yatan biri olmadım,gezdim tozdum ev işimi de yaptım