Emine67 benimde ilk dogumum olacak inşallah ben memnunum ve eşimde memnun kaldı böyle sevecen sarılıp öpen yolcu eden sıcak kanlı doktor bide rahat bi doktor yani açıkçası böyle korkutup pimpirikli doktor değil korkutan biseyler diyip öyle doktor olmasını sevdik sonuçta hamileyiz rahat olmamız lazım kötü yorum yada herseyi takan doltor bizede panik yaptirir bize onu yansıttı kötü yorum yapmayan rahat iyi doktor. Bana da arkadaşım önerdi ona gittim yoksa başka biri vardıda sonradan nasip o doktor oldu 14 haftalığım gidiyorum