Sibellllo Recbey sen bildirmessen bile onlara haber gidiyor bildirmende fayda var bebeğin aşı ve senin kan testlerini takip ediyorlar
Bsecill Recbey ben bildirmemiştim bunuda bilmiyordum devlet hastanesine gidiyordum onların sistemine herşey yansımış aradılar düzenlide arıyolar herşeyi soruyolar aile hekimliğinizin nosunu alıp telefon edin dilerseniz gebeyim diye
Sevalersin Evet canım öyle bir zorunluluk var kimi hemşire kendisi arayıp destek oluyor, kimisi de sen gitmeden umursayıp peşine düşmüyor açıkçası. Ama aile hekimine bildirmek çok güzel çünkü gebelik sınıflarına katılabiliyorsun, ücretsiz kullanabileceğin şeylere sahipsin ilaç vs. Eğer bildirmediysen bildir kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama aşılarını yaptırmamışsan 2 doz aşı yapılması gerek hamilelik boyunca onları da yaptırmış olursun. 🥰🥰
Recbey Sevalersin 21 haftalık hamileyim bugün doktorum dedi tetanoz aşısı var dedi ama aile.hekimi yönlendirecek seni dedi yarın gideyim bakayim