Buket27
Kızlar benim 21.haftamda bebeğin kesesi dışarı sarktı elimle dokundum keseye. Acil serklaj ameliyatı oldum, rahim ağzına dikiş atıldı. Doktor progestan nidicard verdi hep istirahat dedi heyet raporu verdi çalışmayı fln bıraktım. 4 hafta dediği gibi hep yattım. Ama 25. Haftamda şiddetli kasılmam ve kanamam başladı. 5 dakikaya fln bir kasılma. 4 gecedir hastanede yatıyorum kasılmalarım ve kanamam biraz azalsa da hala var. 30lu haftalara ulaşmak en büyük duamız. Allah hepimize sağlıkla zamanında bebişlerimize kavuştursun 🙏🏻
Sizde nasıl ağrılar? 🤔