tugba_huma08 30 +1 hamileyim bugün kontrolum vardi nste bagladilar bebeğin kalp atisi yavaş dedi 120 çıktı sonra acile yönlendirdi ordada serum taktıklar tekrr nst bağladılar bu sefer 140 çıktı suan iyi ama en ufak sancida tekrar gel dedi böle bişey başına gelen varmı yani normal haftasinda doguran varmi kizlar yardmci olun
Sedaahmett tugba_huma08 benim başima gelmedi ama cok dikkat et canım. Bebegin kalbinin yavaşlamasi iyi birsey degil. Doktor ultrasonda baktimi bebegine. Suyu iyi mi. Yada kordon dolanmişmi boynuna
Sedaahmett tugba_huma08 bilmiyorum canım valla. Inşallah vaktinde saglikla dogurursun 🙏 dikkat et yinede sen. Doktorunu dinle