Duyguymnm merhaba, benimde öğrendiğimde 4 haftalıktı ilk doktora 5. Haftada gittim o zaman 4 hafta ile uyumlu dedi geç döllenme olmuş olabilir dedi. Sonra 6. Haftada gittim birdaha o zaman da 5 hafta ile uyumluydu kese(2 ayrı doktor da aynısını söylemişti). Ama bu hafta gittiğimde son adetimle olması gereken 8. Haftayı yakalamıştı yani şuan normal gününde gözüküyor. O yüzden can sıkacak hiçbir durum yok 🌸