Busra2012 acil gitmelisin bu enfeksiyon kasılma yapıyor agridan dolayi.Ben bi türlü baş edemedim antibiyotikler ise yaramadi 14 tane igne kullandım.Erken dogum riski yaratıyor ayni zamanda.Bendede risk vardi cok şükür 37de doğurdum canım aksatma sakın